Basic Attention Token (BAT)

Basic Attention Token (BAT)

Geschiedenis BAT

De Basic Attention Token (BAT) is gemaakt door Brendan Eich om de veiligheid, eerlijkheid en efficiëntie van digitale advertenties te verbeteren met behulp van blockchain-technologie. Dit is het oorspronkelijke token (munt) van de Brave-webbrowser en is gebouwd bovenop de Ethereum blockchain.

De datum van het BAT-witboek is 7 januari 2018. Het is een project wat nog steeds in ontwikkeling is, maar je kunt al wel sinds een jaar de bètaversie van de Brave-browser downloaden. Vanaf 23 september 2021 heeft Brave Browser 36,2 miljoen maandelijkse actieve gebruikers en meer dan 12 miljoen dagelijkse gebruikers. Terwijl de blockchain en ook andere digitale valuta als totaalmarkt steeds verder blijven groeien zoeken bedrijven naar nieuwe manieren om deze innovatieve technologie ook toe te passen op oudere en problematische problemen, zoals het surfen op het web en op internet gebaseerde advertenties.

Brendan Eich richtte het bedrijfje Brave Software op in het midden van 2017. Als ervaren maker van JavaScript programmering en als grote mede-oprichter van de bekende browser Firefox was hij in staat om op aanvraag grootschalige software te ontwikkelen. Hij begon zijn plannen uit te vouwen en vorm te geven. In hetzelfde jaar dat het werd opgericht, haalde BAT Token tijdens zijn ICO (soort beursgang, maar dan van cryptomunten)  een indrukwekkende $ 30 miljoen op in minder dan 30 seconden. Daarmee heeft Brave zijn eerste partners verworven en ook een aantal getalenteerde ontwikkelaars en managers binnengehaald. BAT

Wat is Basic Attention Token (BAT)?

De Basic Attention Token (BAT) is een op blockchain gebaseerd systeem voor het volgen van de tijd en aandacht van de mediagebruikers op een website met behulp van de Brave-webbrowser. Het doel hiervan is om advertentiekosten effectief te verdelen onder zowel adverteerders, uitgevers en online marketinginhoud als advertentielezers. Het doel is om lezers veel minder advertenties te laten zien die niet bij hun interesses passen, zonder daarbij hun recht op privacy op te offeren.

Bat Beter Begrijpen
De Basic Attention Token (BAT) maakt gebruik van de Ethereum-blockchain en een speciale webbrowser genaamd Brave. BAT-tokens worden ook gebruikt als valuta op het Brave-platform om verschillende advertentieservices te kunnen verkrijgen. Het is bedoeld om te worden uitgewisseld tussen gebruikers, adverteerders en uitgevers, en is een interessant maar ook zeer ongebruikelijk concept voor gebruikersaandacht, wat voor een reclamebureau zeer belangrijk is in het digitale tijdperk.

De makers van BAT proberen de manier waarop ze adverteren in het digitale tijdperk sterk te verbeteren. Zij zien de huidige trend ook als een afkeer van gebruikers, uitgevers en adverteerders. Gebruikers worden tegenwoordig overspoeld met advertenties en worden ook blootgesteld aan steeds meer agressieve en krachtigere malware. Oudere uitgevers hebben gezien dat naarmate platforms als Google en Facebook de prijs van hun informatie verlagen en de advertentie-inkomsten verlagen dat ook de algemene advertentie-inkomsten dan drastisch dalen.

Ook bots en malware kunnen jaarlijks zeer grote schade aanrichten en het platform zelf kampt ook met een betrouwbaarheidscrisis. Bovendien worden deze functies gemonopoliseerd door het platform zelf, zodat adverteerders niet over de juiste informatie en benodige targeting methodes beschikken om hun inhoud correct aan te leveren.

BAT-ontwikkelaars kunnen de digitale advertentie-ervaring voor zowel adverteerders, uitgevers als voor gebruikers verbeteren door te detecteren hoe gebruikers digitale advertentie-inhoud verwerken en die informatie dan op te slaan in een gedistribueerd grootboek, de blockchain dus. Gebruikers zullen dan minder reclame en meer op maat gemaakte inhoud ervaren. Uitgevers zullen ook nieuwe bronnen van inkomsten vinden hierdoor. Adverteerders kunnen zich ook veel beter richten op specifieke gebruikers op basis van de interesses en voorkeuren van de gedocumenteerde inhoud. Het helpt ook nog eens om fraude effectiever te voorkomen.

Brave als privacy browser

BAT is de oorspronkelijke token van de eigen Brave-browser; Dat is een gepersonaliseerde open source-browser die is ontworpen om trackers, opdringerige cookies en irritante malware meteen te blokkeren. Het maakt hierbij gebruik van blockchain-technologie om anoniem en veilig de aandacht van gebruikers te volgen en uitgevers te belonen. Brave checkt en registreert de aandacht van de gebruiker, wat betekent dat het zich richt op digitale inhoud zoals bijvoorbeeld advertenties.

De makers van BAT beweren dat uw persoonlijke gegevens en trackinginformatie alleen voor anonieme en privédoeleinden op uw apparaat worden opgeslagen. Uitgevers van digitale advertenties kunnen de Basic Attention Token gebruiken om de aandacht van de gebruiker te trekken. Hoe effectiever de inhoud is in het trekken van een consistente aandacht van gebruikers, hoe hoger de winst van de uitgever. Tegelijkertijd kunnen adverteerders ook een beter rendement op hun investering behalen. Brave gebruikt ook anonieme gegevens over de aandacht van gebruikers om adverteerders te helpen fraude te identificeren en te beperken.

BASIC ATTENTION TOKEN is hierbij de digitale valuta die het hele proces faciliteert. Dit hangt samen met de tijdsperiode en de attentiewaarde berekend op basis van de pixels in het licht van de relevante advertentie-inhoud. Het BAT-systeem is van plan om in de toekomst gebruikersacties met betrekking tot digitale advertenties nog verder te kwantificeren en te gelde te maken. Brave helpt u ook om uw advertenties af te stemmen op uw klanten op basis van machine learning-algoritmen, dus slimmer automatisch leren,  om hun interesses te bepalen.

Brave browsergebruikers ontvangen ook een BAT token (of een deel daarvan) om deel te nemen aan het project. BAT kan worden gebruikt voor verschillende diensten op het platform en voor geselecteerde premium content. Volgens de website van BASIC ATTENTION TOKEN ontvangen uitgevers echter het “maximale aandeel” van de advertentie-inkomsten.

Premium Content BAT
Het is momenteel nog onduidelijk waar de premium content van Brave Network uit bestaat. Evenzo is het niet duidelijk wat de service zal zijn in relatie tot het platform of hoe nauwkeurig het betalingssysteem voor de service zal werken. In afwachting van fraude en privacykwesties hebben Brave- en BAT-ontwikkelaars al wel enkele beveiligingsmaatregelen in hun browsers en digitale tokensystemen ingebouwd. “We zijn van plan om versleuteling te gebruiken om potentiële advertentiefraude te kunnen verminderen, de integriteit van onze klanten te verbeteren en meer transparantie te verkrijgen via open source”, aldus de ontwikkelaars.

BASIC ATTENTION TOKEN (BAT) wat is het waard?

Bij de lancering van BAT was het plan om in totaal $ 24 miljoen op te halen. Het BAT-token werd voor het eerst in juni 2017 gelanceerd en had toen een waarde $ 0,17. Nog geen maand later, in juli 2017, bereikten de BAT tokens wel een dieptepunt van $ 0,06. Maar net voor de grote crypto-rally begon, zo rond eind 2017, was er een gelukkig moment toen BAT in januari 2018 een nieuw hoogtepunt bereikte van $ 0,98. Natuurlijk vertraagde het tot dan toe in de rest van 2018 toen de markt naar beneden toe herstelde. Later in 2019 was er weer herstel naar boven waarbij BASIC ATTENTION TOKEN op 21 april 2019 $ 0,44 bereikte.

Natuurlijk daalde het weer terug  van deze niveaus, maar het was behoorlijk stabiel in heel 2019, tenminste in vergelijking met veel andere altcoins. Vanaf december 2019 was het weer boven de lanceringsprijs en werd het op 4 december 2019 verhandeld tegen $ 0,18. Later kwam er weer een opleving en bereikten de BAT-tokens $ 0,27 toen ze werden toegevoegd na de lancering van de allereerste Brave-browser. De koers van BAT loopt vaak mooi in lijn mee met andere coins op basis van marktsentiment op de cryptocurrencies.

Zoals bij de meeste blockchainprojecten het geval is zal het wel enige tijd duren voordat de technologie volledig gevalideerd is om op eigen benen te staan en om zijn eigen prijsbewegingen in de cryptomarkt te bepalen. Nadat in 2020 een laag van $ 0,11 in maart was behaald is richting en midden 2021 een hoogste koers van $ 1,52 gehaald. Nu – in oktober 2021 – is de koers weer terug richting de 70 cent, nadat een maand terug de 98 cent nog was aangetikt.

Hoeveel Bat’s zijn er in omloop?

On oktober 2021 is nu 99% van de voorraad in omloop, dat is dus 1,49 miljard BAT in omloop en het totale aanbod staat op 1,55 miljard BAT.
De BASIC ATTENTION TOKEN-wisselkoers is trouwens vastgesteld op 6.400 BASIC ATTENTION TOKEN per ETH (ethereum). Met andere woorden, als de prijs van Ethereum omhoog of omlaag gaat, wordt ook de prijs van BASIC ATTENTION TOKEN proportioneel aangepast. Per oktober 2021 is de wisselkoers 4.468 BASIC ATTENTION TOKEN per ETH.

Waarom Bat en Brave Browser Gebruiken?
Brave biedt u een privacygerichte browser die u beschermt tegen advertenties, malware en trackers van derden. Deze browser moedigt dus uitgevers, adverteerders en gebruikers aan om elkaar te helpen om de maximale waarde te creëren. Het Token en het Brave-project is ook erg interessant, omdat het probeert een aantal van de fundamentele problemen op te lossen die tegenwoordig in digitale reclame bestaan.

Consumenten zijn zich bijvoorbeeld steeds meer bewust van hoe social media bedrijven als Facebook misbruik kunnen maken van hun gegevens. Dit wordt bewezen door de groeiende vraag naar software voor het blokkeren van advertenties die momenteel wereldwijd al op meer dan 600 miljoen mobiele apparaten en desktops draait. De industrie lijkt de prikkels bij adverteerders, uitgevers en gebruikers niet meer aan te kunnen passen. Het advertentie-ecosysteem lijdt onder gegevensmisbruik (de hoge kosten van het downloaden van irrelevante en niet-persoonlijke advertentiegegevens en het misbruiken van persoonlijke gegevens door gebruikers) en valse informatie over gebruikersbetrokkenheid.

Hoe wordt de vraag naar BAT bepaald?

De vraag naar BASIC ATTENTION TOKEN, het ERC20-token, wordt gedreven door de volgende factoren: Adverteerders betalen uitgevers in BAT zodat gebruikers hun advertenties kunnen zien. De gebruiker krijgt een BAT wanneer hij de advertentie ziet. De aandacht van de gebruiker wordt gemonitord op het apparaat en de Brave-browser met behulp van machine learning-technologie (privégegevens blijven altijd op het gebruikte apparaat). Nauwkeurigere en op incentives gebaseerde systemen zorgen ervoor dat adverteerders een betere ROI kunnen behalen

Hoe wordt aandacht gemeten?
Brave hanteert een unieke benadering voor het meten van aandacht op paginaniveau. Dat wil zeggen, het volgt de gebruikersbetrokkenheid op actieve tabbladen in realtime en geeft relevante advertenties weer op basis van de tijd die is besteed aan het bladeren door specifieke inhoud op de pagina. De browser berekent de aandachtsscore op basis van of de pagina langer dan 25 seconden is weergegeven en de totale tijd die op de pagina is doorgebracht.

Andere gegevens (zoals het type inhoud dat wordt weergegeven) worden geregistreerd en verzonden naar het Brave-boekhoudsysteem (de blockchain). Het Brave-boekhoudsysteem registreert de betalingen op basis van de laatste attentie en stuurt deze naar uitgevers en gebruikers. Met dit proces kan BAT de aandacht van gebruikers veel effectiever meten en uitgevers en gebruikers ook nauwkeuriger belonen.

Het bedrijf is ook trots op het gebruik van machine learning om een ​​beter proces te bieden voor het volgen van gebruikersactiviteit en het delen van relevantere advertenties. De huidige digitale advertentieservices gebruiken cookies van derden en andere trackers. Deze trackers geven vaak geen advertenties weer voor producten die gebruikers al hebben gekocht.

Datakosten en gecentraliseerde advertentienetwerken

Volgens wetenschappers wordt op de gemiddelde maandelijkse telefoonrekening een bedrag van 20 tot 30 euro besteed aan het betalen van bandbreedte die volledig wordt besteed aan advertenties en trackers, wat ook nog eens resulteert in een vermindering van de levensduur van de batterij met 21%. Of zoals Bat bedenker Brendan Eich zegt: “We betalen om ons door reclame te irriteren.” De Brave browser verminderd de bandbreedte aanzienlijk door irrelevante advertenties te blokkeren en toont dus enkel de advertenties die overeenkomen met de interesses van de gebruiker op basis van monitoring van de aandacht.

BAT omvat ook advertentienetwerken (of “advertentie-uitwisselingen”). Deze bemiddelaars bemiddelen tussen uitgevers die op zoek zijn naar advertenties en adverteerders die op zoek zijn naar publicatieruimte. Dit proces vermindert echter de kwaliteit van de advertenties die worden weergegeven aan de bijbehorende gebruikers. Hoe meer advertentienetwerken er zijn om transacties tussen uitgevers en adverteerders in het systeem te onderhandelen, hoe meer adverteerders en uitgevers gescheiden zijn, en hoe slechter deze tussenpersonen geld verdienen. Het leidt tot meer niet-persoonlijke advertenties voor mensen. BAT decentraliseert deze advertentienetwerken volledig, waardoor uitgevers en adverteerders rechtstreeks kunnen communiceren via de attentie monitor technologie van de BRAVE-browser. Dit verbetert de kwaliteit van uw advertenties aanzienlijk, terwijl de effectiviteit wel behouden blijft.

Brave browser BAT kan, net als de meeste andere tokens, worden gebruikt als een hulpmiddel in het Brave-browserplatform. Als alternatief kunt u deze ook inwisselen voor Litecoin, Ethereum of Bitcoin of andere valuta op de openbare beurzen zoals Coinbase, Kraken of Binance. Brave is van plan om gebruikers met Bat-tokens meerdere keren te blijven gebruiken en te waarderen. Een uitgever kan bijvoorbeeld premium content aanbieden aan degenen die met BAT betalen. Gebruikers krijgen ook tokens om de inhoud van de uitgever te promoten.

Introductie van Brave Browser V1.0
De Brave Browser, het product waar BAT eigenlijk op draait, was lange tijd in ontwikkelfase, maar de eerste echt commerciële versie van Brave 1.0 werd uiteindelijk uitgebracht op 13 november 2019. Met een arrogante benadering van de advertentieblokkering en beloften van Bat betalingen om te surfen stond de Brave-browser aan het begin van een ware cultuuromslag in de advertentiewereld.

Met meer dan 8 miljoen gebruikers wereldwijd belooft de Brave 1.0-browser een hoge internetsnelheid, goede privacy en een veel langere batterijduur van uw mobiele apparaat. Er zijn twee redenen waarom Brave momenteel de marktleider is, en het heeft niets te maken met het feit dat je BAT voor het surfen in je browser krijgt.

Dit maakt Brave echt tot een bijzondere browser:
Er is geen enkel compromis tussen snelheid en veiligheid. Brave is de snelste browser die er nu beschikbaar is op elk besturingssysteem, of het nu een mobiel apparaat of een computer is. Browsers verbruiken heel weinig geheugen en laden websites veel sneller. Brave claimt dat de oplaadtijden 3 tot 6 keer sneller zijn dan bij andere browsers, wat al bewezen is.

De basis van Brave’s snelheid zijn de ingebouwde privacy- en beveiligingsfuncties. Misschien heeft iedereen wel eens een website gehad die advertenties, trackers, pop-ups en banners gebruiken die hun apparaat vertragen terwijl ze door een stapel vreemde code proberen te komen. U kunt wel plugins toevoegen die deze advertenties en de trackers blokkeren in Chrome en Firefox, maar Brave Browser voert deze die functies al gewoon standaard uit.

Onlangs is het gebruik van een methode genaamd “vingerafdruk” een belangrijke bron van privacy geworden voor het volgen van gebruikersactiviteit op internet, waardoor adverteerders unieke en identificeerbare profielen kunnen maken voor elke traceerbare gebruiker. Andere browsers zijn al de strijd tegen deze vingerafdrukken begonnen, waarbij Brave het voortouw neemt.

Brave Browser Bescherming

De Brave Shield-functie blokkeert niet alleen de vingerafdrukken, maar blokkeert ook talloze andere vervelende advertenties, super irritante malware  en trackingcookies. Brave zag ook een probleem over het hoofd dat veel voorkomt in moderne browsers. Vaak interfereert het zo sterk met de website dat het elementen blokkeert dat gebruikers geen toegang hebben tot de inhoud die de website voor het eerst bezocht. Dat wil zeggen, de gebruiker moet ergens anders heen gaan om de informatie te vinden.

Als alternatief moet u het vervelende en tijdrovende proces van het één voor één uitschakelen van de beveiligingspluggen doorlopen totdat u de oorzaak van uw browseprobleem kunt achterhalen. De Brave Privacy Suite elimineert hier de noodzaak om dit vervelende proces te doorlopen en maakt uw veilige browse ervaring sneller en ook veel minder vervelend. Met één klik op het Brave pictogram verschijnt er een klein menu met een simpele schakelaar om verbeterde beveiligingsfuncties in uw browserinstellingen in of uit te schakelen.

Brave en Chrome
De Brave-browser is gebaseerd op de Chromium machine browser met Google Chrome, dus u kunt zelfs uw eigen extensies toevoegen op dezelfde manier waarop u de Chrome-browser gebruikt om uw privacy verder te verbeteren. Het feit dat Brave op de Chromium-engine is gebouwd betekent echter niet dat de gegevens ook worden doorgegeven aan Google.

Brave heeft Google-specifieke code al verwijderd uit de versie van de Chromium-engine. Dit blokkeert niet alleen de import van externe data, maar ook de export van data die er al geïmporteerd is. Dit betekent dat u Brave kunt gebruiken zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over het delen van uw volledige browsegeschiedenis met de almachtige Google.

Brave en BAT

En dit is een functie die de behoeften van gebruikers en adverteerders wil samenvoegen met zorgen over privacy en inkomsten uit advertenties op internetsites. Deze functie is Brave Rewards. Hierdoor kunnen gebruikers zich aanmelden als ze hun privacy willen behouden en tegelijkertijd inkomsten genererende sites willen ondersteunen. Wanneer u zich aanmeldt voor Brave Rewards, zal uw Brave-browser naast uw eigen advertenties ook advertenties op uw website weergeven.

Het grote verschil is dat dappere advertenties je niet detecteren en dat gebruikers BAT-tokens krijgen wanneer ze deze zien. Brave houdt 30% van de advertentie-inkomsten in die adverteerders besteden voor het Brave netwerk, en de resterende 70% gaat dus naar Brave-gebruikers. Gebruikers kunnen de Bat die aan hun account wordt toegevoegd als inkomsten ook weer gebruiken om gebruikers op verschillende sociale netwerken en door andere sites een fooi te geven om bij te dragen aan hun favoriete sites.

Wikipedia is bijvoorbeeld een Brave uitgever en wordt vaak ondersteund door donaties van Bat. Brave beweert dat de gemiddelde gebruiker ongeveer $ 5 per maand zou kunnen verdienen, en dit aantal hangt af van waar je woont en andere factoren.

Voorafgaand aan de release van Brave v1.0 konden gebruikers de Bat die ze in hun browser verdienden niet meer uitgeven. Het is nu wel echter mogelijk om geld op te nemen via de crypto-uitwisseling Uphold, en Brave stelt dat de gebruikers BAT volgend jaar ook kunnen inwisselen voor productkortingen, cadeaubonnen, abonnementen en meer.

Brave is sinds het online gaan vaak door adverteerders afgewezen vanwege de moeilijkheid om hun inhoud af te dekken. Het BAT-model is echter een zeer goede keuze als men door de ogen van de gebruiker wilt kijken. En nu er wel duizenden adverteerders zijn die ook Brave gebruiken, zijn sommigen gewoon aan het testen, maar Brave lijkt een blijvertje op advertentiegebied.

Gebruikers Van Brave

Brave heeft nu simpelweg veel meer gebruikers nodig. 8 miljoen tot 15 miljoen lijkt een leuk begin, maar verre van de 250 miljoen Mozilla Firefox-browsergebruikers en de meer dan 1 miljard Google Chrome-gebruikers. Brave heeft ook verschillende concurrenten in de blockchain-ruimte die digitale advertenties verstoort. Papyrus en Adshares bieden een vergelijkbaar advertentiesysteem op Blockchain. Het belangrijkste verschil is dat ze primair gericht zijn op uitgevers en adverteerders en gebruikers uitsluit.

De Brave uitdagingen komen echter voort uit de felle concurrentie op het gebied van web- en mobiele browsers. In maart 2018 waren Google Chrome, Safari, Internet Explorer en Firefox samen goed voor ongeveer 90% van de browsermarkt. Zelfs de functie voor het blokkeren van advertenties en het op prikkels gebaseerde token-ecosysteem zijn functies die elk van deze browsers naar behoefte kan dupliceren. Brave moet veel meer bieden om gezien te worden als een levensvatbaar alternatief voor alledaagse gebruikers.

Bat Exchanges
Als we het hebben over de Bat cryptomunt op zich is het een zeer populaire cryptomunt en is het al op veel verschillende en grote beurzen verhandelbaar, zoals Binance, Kraken, Coinbase, Bittrex en Huobi. Momenteel wordt er echter meer dan 50% van het volume geproduceerd op de twee beste beurzen. Dit is niet ideaal, en het feit dat de meeste transacties daar plaatsvinden is ook een potentieel probleem voor de liquiditeit van de open markt. Dit betekent dat deze exchanges een aanzienlijke impact kunnen hebben op de Bat -markt.

Bat Opslag
Als je eenmaal een of meerdere Bat munten hebt dan heb je natuurlijk ook een veilige plek nodig om deze op te bergen. Dit is altijd een optie, aangezien de Brave-browser Uphold  gebruikt om tokens veilig op te slaan en tokens die je verdient hebt om advertenties weer te geven. Bat is ook een ERC-20-token, dus als je al een portemonnee hebt die dit type token ondersteunt, kun je ook deze gebruiken. Zo niet, dan zijn er nog veel opties om uit te kiezen. Deze omvatten portefeuilles zoals MetaMask, MyEtherWallet (MEW) en hardware-portefeuilles zoals Trezor  en ook Ledger.

Voors en tegens om Bat te kopen

BAT verstoord zoals we nu al weten de advertentie-ervaring door een gedecentraliseerd, op incentives gebaseerd netwerk te creëren waarmee uitgevers, adverteerders en gebruikers effectiever kunnen voldoen aan de behoeften van andere gebruikers op een echte blockchain-manier. Het team is verder zeer ervaren en heeft ook al bewezen succesvol te zijn in het creëren van disruptieve technieken. De Braves-browser is veel sneller dan andere browsers vanwege de functie voor het blokkeren van advertenties.

De Braves Privacy Browser werkt al met meer dan 10 miljoen maandelijkse gebruikers en bewaakt de aandacht van de gebruiker in realtime, met compleet behoud van de anonimiteit en privacy van de gebruiker. Kijkers worden zich steeds meer bewust van de manier waarop advertenties hun ervaring negatief kunnen beïnvloeden. Bewijs hiervan is het wijdverbreide gebruik van software voor het blokkeren van advertenties over de hele wereld (600 miljoen apparaten).

Tegelijkertijd verloren traditionele uitgevers ongeveer 66% van hun advertentie-inkomsten in de afgelopen tien jaar Er zijn echter voldoende ongemak en uitdagingen waarmee de lezer wordt geconfronteerd. Dit omvat een deel van de volgende: Bat is gebaseerd op mensen die de Brave Browser gebruiken, wat wel problemen kan veroorzaken in de toekomst als gevolg van de sterke competitie van Google Chrome, Safari en Brendans voormalig bedrijf zelf – namelijk Firefox.

Er zijn al geruchten over een Brave ontwikkeling van een uitbreiding van Chrome om zijn oplossingen aan veel meer gebruikers aan te bieden, maar er is nog geen releasedatum bevestigd. Adverteerders kunnen ook nog steeds uitdagingen ondergaan bij het omzetten van gebruikers naar betalingsklanten. Het lijkt erop dat het profiel of de doelgroep van een Brave Browser-gebruiker iemand is die:
-Gebruikt of geïnteresseerd is in het gebruik van een adblocker
-Een snellere navigatie-ervaring wilt
-Wil betalen voor uw horloge-advertenties
-Wil relevante advertenties zien
-geld wil besparen op zijn mobiele abonnement

Op dit moment is het niet zo duidelijk hoe precies de 5 kenmerken van een Brave gebruiker de nauwkeurigheid beschrijft. Men moet ook aannemen dat toegang tot een adblocker het belangrijkst zal zijn. Adverteerders bieden echter een hogere ROI, ze hebben gebruikers nodig die ook bereid zijn om te betalen voor producten die zijn ontdekt door reclame, zelfs als ze de service alleen kunnen gebruiken om alleen hun tokens te krijgen wanneer ze naar deze advertenties kijken.

Over het algemeen kunnen mensen die geïnteresseerd zijn in het visualiseren van reclame niet de producten die geadverteerd kunnen ook daadwerkelijk betalen, en in het ergste geval kunnen ze proberen om hun mening te manipuleren om nog meer tokens te krijgen. Het kan een zorg zijn voor adverteerders die dan wel echte klanten willen aantrekken en de omzet willen verhogen door Brave te gebruiken.

Concurrenten van BAT

De Brave browser wordt geconfronteerd met een harde concurrentie van Google Chrome, Safari, Firefox en de anderen. Hoewel ze momenteel een indrukwekkende groei tonen, met 10 miljoen maandelijkse gebruikers, moet de browser deze belangrijke strategische allianties vormen die kunnen worden geïntegreerd in de ervaring van het navigeren door alledaagse gebruikers op internet. Tegelijkertijd zijn adverteerders ook verzekerd dat het model op basis van de stimulus werkt en die ze eigenlijk helpen om hun advertentie-uitgaven naar het verkoopproduct converteren, en niet alleen meer dan bezoeken genereren.

Hoewel AdBlockers en de token gebaseerde systemen grote waarde genereren ben ik van mening dat sommige goede en aantrekkelijke systemen uiteindelijk leiden tot massa-erkenning, plus een kostenbesparingen op advertentie-uitgaven, mobiele telefoonkosten en internetkosten. De aantrekkingskracht van een browser die mensen kan helpen bij 20% reductie van hun maandelijkse mobiele telefoonkosten is wijdverbreid en kan worden gebruikt om associaties te gaan met mobiele data-providers zoals Verizon en AT & T. Reclames die voorbij komen op je mobiele telefoon, malware en trackers kosten de gebruiker momenteel zo een 25 euro per maand aan mobiele data je je bandbreedte kost.

Brave Browser vermindert de kosten aanzienlijk, vanwege de advertentieblokkeringstechnologie die ze in hun systeem hebben doorgevoerd. Op basis van deze kennis kan men in dat opzicht al meteen geld besparen. Aan de andere kant kan men door simpelweg de Brave Browser te installeren en via Brave te internetten al direct BAT tokens verdienen en dit kan met een redelijk surfgedrag al resulteren in minimaal 5 tot 6 euro per maand aan BAT- Tokens, dus dit zal een 60 tot 100 euro per jaar voor de gebruikers opleveren. En dat door alleen maar Google Chrome in te ruilen voor een andere browser. Ik zeg: Doen!

Plaats een reactie